FANDOM

Opis

Victoria jest suczką rasy Syberian Husky i z zawodu jest modelką.Często lubi się ubierać w krótką czarną spódnicę . Nosi też czarną obrożę z ćwiekami. Victoria jest najbardziej piękną dziewczyną z Psiego Patrolu. Oraz jest żoną Gray 'a. Ma osiemnaście lat.

Wygląd

Jest syberianem husky . Victoria jest żółto z szarą łatą od końcówek tzw ,, kryzy " do spodu ogona . Ma także turkusowe oczy . Nosi też często jasno-czerwony tusz do jej powiek . Suczka jest też bardzo szczupła.

Wygląd jako psyrenka

Gdy jest psyrenką jej początek ogonka jest pokryty perełkami . Później ma ciemno-różowy pas , po nim ma fioletową  falkę i tak na zmianę . Jej koniec ogonka ma u góry i u dołu ciemno-różowe pasy , w środku ma jeden fioletowy.

Charakter

Jest miła, lojalna, przyjacielska, cierpliwa, lubiąca uwagę i delikatna. Lubi się wyzywająco ubierać oraz modę do tego i bardzo elegancka.Kochająca przyjaciół i rodzinę i spędzać czas z Psim Patrolem oraz ich przyjaciółmi. Sunię cechuje kobiecość w 100 %! Victoria jest także romantyczką. Kocha się stroić, malować itp. spędzać czas w SPA, na pokazach mody. W wolnym czasie chętnie pomaga. Kiedy ma zły dzień chodzi smutna i może być marudna. Wydawałoby się, że bałaby się wyzwań podczas akcji, to błąd gotowa jest na każde wezwanie! Co do swojej siostry do bardzo mocno ją kocha i cieszy się, że znów mogą być razem, lecz ciut przeszkadza jej nadopiekuńczość. Natomiast co do Gray'a to kocha z nim spędzać czas i są nierozłączni! W jego towarzystwie zawsze jest szczera, romantyczna, czuła. Gotowa jest za niego poświęcić życie. Jeżeli chodzi o jej szczenięta to chce by były szczęśliwe, lecz trzeba przyznać, że czasem staje się nadopiekuńcza, ale to ze względu, że bardzo mocno je kocha. Wrogów Psiego Patrolu traktuje wycofana i z dystansem, nie ufa im.

Umiejętności

Jest bardzo ładna, co potrafi być uwodząc. Do tego dość szybka, ma bardzo dobry węch, słuch i wzrok. Szybko potrafi nałożyć sobie makijaż i wychodzi jej to perfekcyjnie i bardzo bardzo pięknie.

Rodzina

  • Rodzice- nie pamięta.

Dubbing

wersja angielska (obecnie i dorosła) - Liv Tyler

wersja polska - Anna Dereszowska  

wersja angielska (szczeniak i jako nastolatka) - Camila Cableo  

wersja polska - Anna Dereszowska 

Pojazd

Regularne i na misje To żółte Lamborghini Huracan . Jego maksymalna prędkość to 340 km / h .

Mission Paw - jest to fioletowo - czarny motor , ma on różowe wstawki , które świecą w ciemności . Z przodu ma cztery światła . Może jechać 250km/h .

Sea Patrol - jest to motorówka galeon 700 , które może zamieniać się w łódź podwodną .

Space pup - jest to ponad świetlny fioletowo - biały z różowymi wstawkami wahadłowiec, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup - ma wtedy różowego Jeep' a także we wstawki fioletowego moro.

Winter Pup - jest to różowo- fioletowy do 400km/h skuter śnieżny, który może pływać pod wodą.

Biografia

Victoria nie zna swoich rodziców. Jedyne co wiadomo to to, że miała starszą o dwa lata siostrę,a sama Victoria została porzucona w lesie kiedy miała 5 tygodni. Na szczęście znalazł ją Ryder i reszta piesków. Gdy poznała Gray'a zrodziło się między nimi uczucie, które wraz z wiekiem rosło.  Dość szybko zaaklimatyzowała się w bazie. Teraz do jej początków. Gdy się urodziła była bardzo kochana, przytulali ją, całowali. Kojarzy, że rodzice okazywali jej to samo z siostrą. Dość szybko znalazła dom, ponieważ znajomi,jej rodziny wzięli ją w wieku 4 tygodni. Zbyt wcześnie od separowali ją od matki. Obiecywali , że za tydzień przyjadą w odwiedziny, ale to było jedno wielkie kłamstwo! Wymagali od młodej Victorii zbyt wiele jak na jej wiek . Pewnego dnia ich syn wrócił z kolonii i powiedział, że to najgorszy pies na świecie...Postanowili wywieźć ją do lasu. Długo skomliła i wyła, ponieważ chciała związać z nimi swój los. Kochała ich w pewnym sensie. To była najgorsza noc w jej życiu, ponieważ rozpętała się straszna burza, waliły pioruny, rozlegały się potworne grzmoty. Mała Victoria bardzo się bała i to spowodowało jej strach przed burzami. Myślała sobie:,,Czemu mnie zostawili? Co zrobiłam nie tak?! ". Gdy się obudziła, może była 5 rano. Zobaczyła ciemny kształt w oddali przez chwilę przeszło jej przez myśl, że wrócili po nią, ale szybko to sobie wybiła z głowy, poczuła obcy zapach, już miała uciekać gdy go ujrzała. Był to Psi Patrol i Ryder od razu jej pomogli. Gdy ją przynieśli do bazy podbiegł do niej 5 - tygodniowy Gray .Zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia, pokazał jej całą bazę i teren wokół. Później uświadomiła sobie, że zakochała się po uszy w Gray 'u. A pewnego dnia przyprowadzono do bazy Lavię i stały się najlepszymi przyjaciółkami. Codziennie ona i Gray bawili się godzinami. Z każdym rokiem uczucie ich do siebie rośnie i tak jest, aż do dziś.

Strach

  1.  Burze
  2. Ciemność
  3. Lęk Wysokości
  4. Kosmici
  5. Pająki
  6. Rzeczy paranormalne.
  7. Horrory.
  8. Tornada.

    Nie lubi

  9. Gdy sobie inni dokuczają
  10. Kłótni
  11. Wojen
  12. Walk
  13. Gdy Kocia Katastrofa 2 robi coś złego
  14. Błota
  15. Pajęczyn
  16. Obrażania

Lubi

  1. Spędzać czas z Gray 'em
  2. Spędzać czas z przyjaciółmi
  3. Harmonię.
  4. Wyzywająco się ubierać.
  5. Szczenięta
  6. Jeździć szybkimi samochodami
  7. Bawić i spędzać z jej szczeniętami.
  8. Jeździć Bugatti Chiron jej męża
  9. Jeździć jej Lamborghini Huracan
  10. Być piękna
  11. Modę
  12. Makijaż
  13. Brać udział w konkurach psiej miss piękności
  14. Stroić się
  15. Spędzać czas z dziećmi
  16. Wielkanoc
  17. Święta Bożego Narodzenia
  18. Sylwestra
  19. Stroić się
  20. Malować się
  21. Chodzić do SPA
  22. Walentynki.
  23. Modeling.

Galeria Victorii

Ciekawostki

  1. Victoria i Gray są małżeństwem , wzięła ślub 5 lipca na plaży Anse Gegorette na Praslin na Seszelach.
  2. Jest mamą trójki szczeniąt : Scott ' a , Scotty i Mufin . .
  3. Jest najładniejszą sunią w PP i na świecie, ale uważa , że wszystkie dziewczyny z PP są piękne.
  4. Brała kiedyś udział w pokazach mody
  5. Była także na konkursie psiej Miss piękności, i go wygrała
  6. Ma najdroższe ubrania na świecie .
  7. Stara się mieć dobre relacje z każdym.
  8. Ma ponad świetlny jest- pack.
  9. Ona i Kajtek byli parą tylko przez tydzień.
  10. Jak na swoją rasę jest bardzo wysoka, ma ma 64 cm jest o 19,82 centymetrów niższa od Gray ' a.
  11. Jest modelką.
  12. Kiedy w jedno Halloween (a pierwsze Tetradi dokładnie chodzi mi o opowiadanie Czerwony Księżyc) miała makijaż zainspirowany Harley Quinn, ale nią nie była.
  13. Czasami jeździ Bugatti Chiron Gray ' a
  14. Lubi się wyzywająco ubierać
  15. Jest najbogatszą suczką na świecie i w PP
  16. Mimo iż ma zawód to nie ma komunikatora na obroży.
  17. Do kontaktowania się np. Z Ryder ' em na misjach i nie tylko używa jej Iphone X'a.
  18. Jej ulubioną boginią grecką jest Afrodyta.
  19. Jej ulubione kolory to różowy i fioletowy.
  20. Widziała z Gray 'em Super Blue Blood Moon.
  21. Gdy pieski z Psiego Patrolu (mowa o samcach) zorganizowali konkurs piękności dla suczek, zajęła ona 1 miejsce, ex aequo z Megan.
  22. Ona i Lavia to najlepsze przyjaciółki.
  23. Ma bardzo miękkie futerko.

Hobby

  1. Surfing
  2. Hop Hop Boogie
  3. Piłka wodna
  4. Piłka plażowa
  5. Bieganie
  6. Siatkówka
  7. Nurkowanie
  8. Łyżwiarstwo
  9. Łyżwiarstwo Figurowe
  10. Hip - hop
  11. Taniec
  12. Śpiew
  13. Strojenie się .
  14. Brać udział w konkursach psiej miss piękności.

Strój

Jest to czarna spódniczka u góry ma pas brokatowego ciemnego -  różu. Na szyi nosi czarną obróżkę, z której wystają kolce.

Cytaty

Cytat1 Victoria gotowa na misję!Czyli Wasza modna śnieżynka! Cytat2
Regularny
Cytat1 Szpieg Victoria zrobi to bez zarzutu! Cytat2
Mission Paw
Cytat1 Jestem nurkującą śnieżynką!Sea Patrol Cytat2
Cytat1 Jestem kosmiczną śnieżynką! Cytat2
Space pup
Cytat1 Victoria gotowa do lotu! Cytat2
Air pup
Cytat1 Modelka w dżungli, też przyda się! Cytat2
Jungle pup
Cytat1 Modna śnieżynka idzie na ratunek! Cytat2
Winter pup
Cytat1 Psyrenka czy nie, nawzajem wspomóżmy się! Cytat2
Psyrenka
Cytat1 Aww ,to jest takie urocze ,pomyśleć ,że teraz jestem twoją żoną ,i mam wspaniałą rodzinę Cytat2
Do Gray 'a w odc ,,Idealna Para"

Wyposażenie plecaka

Jej plecak to kosmetyczka! W niej są lakiery do pazurków, oraz hybrydowe lakiery do pazurków z małą lampą do hybryd. Przydaje jej się gdy spędza czas z innymi dziewczynami z Psiego Patrolu. Ma też cienie do powiek i eye-linery oraz szminki i błyszczyki. Do tego posiada perfumy.

Air pup

Jest to ponad - świetlny jest pack. Pod jej skrzydłami ma dwie turbiny, które są podobne do tych w samolocie z tyłu ma odrzut, który pomaga jej przekroczyć te prędkość. Jej strój jest fioletowo - różowy z śnieżynkami.

Mission Paw

Ma fioletowo - czarny hełm, z dwoma różowymi paskami wokół czarnej części hełmu, są na nim także dwie niebieskie śnieżynki umieszczone są z obydwu stron hełmu. Jej strój także jest fioletowo - czarny. Ma on elementy różu tak samo jak i w hełmie. Wszystkie elementy różowe świecą w ciemności. Ma latarkę, oraz ponaddźwiękowe skrzydła, noktowizor.

Sea Patrol

Nosi fioletowy hełm z niebieski wstawkami oraz z kilkoma śnieżynkami. Jej strój jest fioletowo - różowy, wraz z turkusowymi śnieżynkami. Jej plecak ma turbo napęd. Może pływać 5000km/min. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup

Nosi biało - fioletowy hełm z biało fioletowym skafandrem z fioletowymi wstawkami oraz różowymi, niektóre elementy świecą w ciemności. Także ma wstawki śnieżynki. W jej plecaku jest butla z tlenem, jet - pack ponad świetlny, nawigacja, radar.

Jungle pup

Jest to różowa panama z różowym strojem we fioletowe wstawki moro. Ma różowego Jeep' a także we wstawki fioletowego moro. Ma gogle, sieć, radar, puder.

Winter pup

Jest to różowo- fioletowa czapka z pomponem na górze i różowo - fioletową kurtką obszytą u szyi puchem. Jej pojazd różowo- fioletowy do 400km/h skuter śnieżny, który może pływać pod wodą. W plecaku ma gogle, snowboard, narty, termos, łopatę, puder, bandaże, koc termiczny.

Mighty pup

Wtedy posiada ciemno- różową maskę, gdzie im bliżej końca tym ma ombre, które przechodzi w jasny- róż. Jej cały kostium jest ciemno-różowy w jasno-różwy brokat. Przy łapach kończy się fioletowymi falkami. Na klatce piersiowej posiada cyjanowe pasy a na prawym boku ma w tym damym kolorze śnieżynkę, przy niej znajduje się kremowa muszelka a pod nią perła. Bliżej ogona tworzą się ,,koła". Najmniejsze ma w kolroze fioletu, potem jest jasnofioletowe z brokatem a kończy je jasno- różwe. Jej łapy świecą na ciemo- różowo, a moc to zasłona dymna.

Soul Patrol

Wtedy jest mieszanką wilka arktycznego i zwykłego. Wtedy posiada białe puszyste futro oraz łapy przednie jak zwykły wilk.