FANDOM

Opis

Tetradi jest żołnierzem, oraz suczką rasy Cocker Spaniel. Sunia ma szesnaście lat. Pochodzi z innego wymiaru.

Wygląd

Tetradi jest biała w rude łaty . Ma także niebieskie oczy ( czasami , gdy się złości przypominają kryształki lodu ) na prawym boku ma spaloną sierść ( lecz w ogóle to jej nie przeszkadza).

Charakter

Jest, lojalna, odważna, silna lubi się z Valką siłować i jej dorównuje). Jest w 100 % twardzielką. Nie poddaje się, czasami krzyczy jak w wojsku, nie jest w ogóle kochliwa. Kiedyś była wrażliwa, ale wojna z niej to wydarła, choć i tak nie była wylewna w uczuciach. Nie nosi cieni do powiek, eye - linerów, sukienek, spódniczek, bransoletek, naszyjników, kolczyków. Kochasz ją.. nic z tego, albo dostaniesz dorodną śliwę pod okiem, coś Ci złamie, możliwe, że mało co Cię nie zabije, wścieka się (ale to duża rzadkość). Jest też sprytna, zwinna i szybka, kocha adrenalinę i ryzyko ,, Bez ryzyka nie ma zabawy " jej motto. Jest też bardzo porywcza oschła, chłodna. Jest bardzo uparta, bardzo sprytna, pewna siebie, silna psychicznie i fizycznie, odpowiedzialna. Jest urodzoną bezlitosną wojowniczką. Do jej minusów należy to, że szybko się ją denerwuje, a jak do tego dojdzie może wpaść w furię.

Umiejętności

Jest bardzo silna w sumie to jest jednym z drugich najsilniejszych piesków. Jest też bardzo szybka , lecz trochę wolniejsza od i Skipper , może biec 60 km / h . Jest też bardzo mądra . Słyszy lepiej od zwykłego psa , widzi i węszy . Ma także ,, super moce " . Jest to super siła , bieg , pole ochronne , ogień , powietrze . Ma bardzo silną szczękę , może złamać kości . Potrafi się poruszać bez szelestu (wiadomo wojsko). Chętnie siłuje się z Delgado, ale Tetradi nie wygrywa.

Rodzina

  • rodzice (nie żyją, zginęli podczas wybuchu bomby atomowej)
  • Annie - kuzynka.
  • David - (Przyszły) szwagier

Strach

  • PFF! Brak!

Lubi

  1. Spędzać czas z przyjaciółmi
  2. Biegać po pustyniach
  3. Oglądać filmy
  4. Ćwiczyć w koszarach
  5. Siłować się
  6. Ciężkie warunki.
  7. Twardzielki.
  8. Boże Narodzenie.
  9. Wielkanoc.
  10. Sylwester.
  11. Wyjazdy.
  12. Wiosnę.
  13. Lato.
  14. Jesień.
  15. Zimę.
  16. Wodę.
  17. Latanie.
  18. Śnieg.

Nie Lubi

  1. Ciuchów , kosmetyków , itd.
  2. Pytania się o jej bliznę
  3. Mówienia jej , że nie jest żołnierzem
  4. Wrogów PP.
  5. Kociej Katastrofy 2
  6. Się ubierać w sukienki itd .
  7. Typowe zachowania dziewczęce
  8. Szczeniąt
  9. Mody, sukienek, cieni itp .
  10. Annie.

Hobby

  1. Piłka ręczna
  2. Surfing
  3. Psiu - fu
  4. Ćwiczenia w koszarach
  5. Piłka plażowa
  6. Piłka wodna
  7. Pływanie
  8. Zapasy
  9. Ćwiczenia w terenie
  10. Skakanie ze spadochronu
  11. Siłowanie się.
  12. Bieganie.

Ciekawostki

  1. Ma 50 centymetrów wzrostu, więc jak na dziewczynę i w ogóle Cocker Spaniela jest bardzo wysoka.
  2. Jej prawy bok ma spaloną sierść, dlatego często nosi koszule w moro.
  3. Pomagała pieskom w ,, Strażnikach Ziemi "
  4. Pierwszy raz pojawiła się w opowiadaniu  ,, Strażnicy Ziemi "
  5. Rzadko kiedy ujawniała ból na zewnątrz, często tłamsiła go w środku.
  6. Ona i Hutch są wrogami.
  7. Mimo, iż pochodzi z innego wymiaru, mieszka w Zatoce Przygód w bazie razem z pieskami z Psim Patrolu.
  8. Posiada moce ognia, ale rzadko kiedy ich używa.
  9. Na jej pierwsze Halloween w Zatoce Przygód przebrała się za wojownika aniołów.
  10. Czasami gdy coś chce powiedzieć krzyczy jak by była w wojsku .
  11. Najczęściej nosi jej koszulę w moro.
  12. Kiedyś była poniżana, uważano ją za słabą. Gdy nadeszła wojna i znalazła się w obozowisku armii nawet te pieski się z niej śmiały. Gdy skończyła wraz z innymi szkolenie, na bitwie poległ ten pies , który ją poniżał.
  13. Razem z Valką, Vitani, Gray'owi, Kashy, Bektera, są drugimi najsilniejszymi pieskami w Psim Patrolu, mimo to przewyższa je Delgado.
  14. Nie cierpi swojej kuzynki Annie , są totalnym przeciwieństwem i jej wrogiem numer 1!!
  15. Była najlepszym żołnierzem w całej historii jej wymiaru
  16. Nie lubi szczeniaków.
  17. Mimo iż jest słabsza od Delgado, chętnie się z nią siłuje.
  18. Nie cierpi różowego.
  19. Należy do drugich piesków najsilniejszych w Psim Patrolu.
  20. Ona i Talir to najlepsze przyjaciółki! Traktują siebie jak siostry!

Biografia

Urodziła się i wychowała w innym wymiarze. Na pustkowiu wraz z jej rodziną. Surowe warunki ukształtowały jej charakter. Urodziła się w ciężkich warunkach . Zawsze nie okazywała zbytnio wylewnie uczuć . Pewnego dnia , gdy nastała wojna , była razem z jej matką w domu . Matka , próbowała je sprowadzić do schronu , który był pod ich domem , ale biegnąc choroba jej matki się odnowiła i upadła . Tetradi pobiegła po nią , tamta próbowała ją zawrócić , ale Tetradi była , jest i będzie uparta i gdy dobiegła do niej wybuchła bomba jądrowa , Tetradi chciała osłonić matkę przed falą rażenia i radioaktywną , ale gdy już doszła w gwałtownym tempie do ich mieszkania wywaliło im szyby i zarazem okna , fala wyrzuciła Tetradi , nagle poczuła przeszywający ból , jej prawy bok palił się , w oczach przedostatni raz miała łzy . Gdy się obudziła , obudziła się w obozie żołnierzy . Dowiedziała się , że jej matka i ojciec nie żyją i , że ma spalony kawałek futra , wybiegła z namiotu i przepłakała nad stratą rodziców , i wtedy jakby jej uczucia został tej nocy wyrwane . Także tej nocy dostała jej ,, defektu " i od tamtej pory a super moce . Weszła do namiotu zupełnie i bezpowrotnie odmieniona . Gdy generał Phoenix mianował ją żołnierzem , Jackson powiedział , że to słabeusz ona wzięła go za koszulę i prawie udusiła . Później poznała legendarnych Strażników Ziemi i po uratowaniu jej wymiaru , przeniosła się do wymiaru piesków z PP.

Dubbing

wersja angielska - HenaLaul

wersja polska - Brygida Turowska

Galeria Tetradi