FANDOM

.

Opis

Samiczka, lis polarny. Mieszkała na Syberii wraz z Batutto, Bekterem i Bellami, a obecnie mieszka w Psim Patrolu. Dawniej strażniczka jajka Faberze a obecnie brak zawodu.

Wygląd

Lisiczka ma puchatą sierść w odxiebiach od białego po szry. Większość jej ciała pokrywa szara sierść. Jej tylnie łapki, pyszczej, podbrzusze, grzywka i ogon są białe. Natomiast przednie łapy i końcówka ogona ciemnio szare a uszy w odcieniu najciemniejszego szatego. Ma niebieskie oczy.

Charakter

Lisiczka na codzień jest spokojna i opanowana. Z uwagą wykonuje powierzone jej zadania. Nie przeszkadza jej to jednak w żartowaniu i zabawie z przyjaciółmi. Ogólnie nie lubi uczepiać się facetów, jednak gdy wymaga tego sytuacja flirtuje z nimi. Ogólnie bardzo dba o swoich przyjaciół i jest w stanie poświecic dla nich życie. Jest zakochana w Bekterze. Dba o niego i martwi gdy wykonuje niebezpieczne rzeczy. Czasami z nim flirtuje dla żartów. Kocha go. W obliczu niebezpieczeństwa jest opanowana i nie zwraca uwagi na zaczepki słowne, jednak gdy dochodzi do bójki jest agresywna i nie patyczkuje się. Gdy pilnowała jajka Fabrze wykazywała matczyną miłość i nie pozwoliła by coś mu się stało.

Umiejętności

Jest wygimnastykowana i strasznie gibka. Potrafi z poruszać się po każdej powierzchni. Potrafi wspinać się na drzewa i skakać z wysokości 4 m na cztery łapy. Ogólnie potrafi wysoko się wybić. Ma mocne tylnie łapy. Nieziemski wzrok to jej atut. Jest chytra. Potrafi świetnie flirtować.

Rodzina

Dubbing

Biografia

Lubi

Nie lubi

Hobby

Strach

Ciekawostki

Galeria Nani