FANDOM

Opis

Jest psem rasy labrador retriever. Jest królem Madagaskaru

Wygląd

Jest szary. Łapy ma jaśniejsze, ogon również jaśniejszy, znajdują się na nim pasy. Od karku ciągnie się czarna łatka. Oczybjego są pomarańczowo-żółte. Zazwyczaj nosi drewnianą koronę z liśćmi.

Charakter

Jest on egoistyczny, dość naiwny, szarmancki, infantylny i samolubny. Żyje w przekonaniu, że wszyscy go lubią. Jest duszą towarzystwa, gadatliwy, charyzmatyczny i zarozumiały. Jest również bardzo egocentryczny i nie bierze na siebie winy za swoje czyny. W kryzysowych sytuacjach wzywa pomoc prawną pod postacią Maurice'a jako niezależnego eksperta, który nie ma nic do dodania tylko " racje ma zawszę Król Julian". Pomiata Mortem i Maurice'm, traktując ich niemal jak służbę, zwłaszcza Mortem, ignoruje go i poniża. Kiedy jednak przychodzi jakaś kryzysowa sytuacja, jak np: wiszenie nad grillem do góry nogami, co zaraz może zakończyć się śmiercią Mort umie się zmobilizować i uratować króla. A Julian potrafi okazać trochę serca i przywrócić Morta do "królestwa". Robi to jednak dość niechętnie, bowiem wie, że koszmar tykania stopy się nie skończy. Ze względu na fakt, że jest on bardzo zarozumiały, samolubny i raczej tępy umysłowo (choć robi to w sposób zabawny), Król Julian wydaje się być okropnym królem, lecz budzi sympatie. Dwukrotnie udowodniono w serialu, że Król Julian najbardziej na świecie chce zostać ze swoimi podwładymi Mortem i Maurice'm, których traktuje tak naprawdę jak przyjaciół.

Umiejętności

Jest dość leniwy, lecz jego największym atutem jest zdolność tańca, co utrzymuje go w dobrej kondycji fizycznej. Jego wysoka sprawność fizyczna, elastyczność, siła, zręczność, szybkość i refleks czyni go całkiem fizycznie niemożliwym do pokonania. Jak na ironię, często kilka razy przegrywa w konkursach fizycznych, w których bierze udział, lecz mimo to jest mistrzem w grze Przejęcie sztandaru, gdyż on jak i jego podwładni poruszają się nie na lądzie, ale po drzewach, co czyni ich szybszymi.Król Julian jest dość twardy, okazuje się bardzo wytrzymały, po przeżyciu licznych uderzeń i upadków.Mimo, że jest zazwyczaj niedoświadczony w walce, czasem wykazuje wielkie zdolności bojowe i wytrzymałościowe kiedy wpada w szał. Wykazuje także sporą charyzmą, rozumie nawet niezrozumiałe dla innych gry słów, neologizmy (jak np: "superkomfrodopieszczatoszybotron" ) i proste wyrażenia przeinacza w skomplikowane ciągi wyrazowe co czyni go neico podobnym do Kowalskiego. Co od czasu do czasu są dla Juliana dość jasne. Wykazuje także zdolności reżyserskie.

Relacje

Ciekawostki

  • Ma wynalazek który nazwał Superkomfodopieszczaczoszybotron.

Nienawidzi gdy Mort "tyka" go w stopę.

  • Ma miniaturową wersję swojej korony, którą nosi na zadku.
  • Jego ulubiony kolor to makaronowy
  • Nie które wyrazy Julian rozumie inaczej niż w rzeczywistości np. spadkobierca - spadł z kobierca, protokół - kokół.
  • Ma specjalne wymyślone przez siebie święta np." Dzień Króla Juliana"i "Julianowe uwielbianie".
  • Boi się węży
  • na wuefie zawsze wybierany był jako oststni
  • nieznosi niemieckiej muzyki folkowej
  • nie potrafi liczyć
  • Uwielbia mango i inne owoce oraz owocowy soczek.
  • Niecierpi bananów, jednak może pić je zmiksowane na soczek pod warunkiem że będzie tam dodany również inny zmiksowany owoc

Cytaty

"no dalej zasysajcie muzyczkę.. (muzyka przestaje grać) ...no ale nie całą wy zachłanne pastuchy!!"

"Mort! Zamknij japę! Zgoda?! (Zgoda mówi Mort)"

"Od dziecka marzyłem aby zostać profesjonalnym gwizdajłą!"

"Idź sobie Moris albo ci hańba!"

Hobby

  • Kopanie Morta
  • Królowanie
  • Aktorstwo
  • Skakanie na trampolinie
  • Zjeżdżanie na wodnej zjeżdżalni